Nederlaget gav svar
5. august, klokken 4:46 af Michael Haddar
Ovenpå den gode sæsonstart havde mange forventet en sejr over gæsterne fra Randers. Brøndby Stadion var klædt på til fest, men de eneste der jublede efter sidste dommerfløjt var den lille flok tilrejsende Randers-fans. En bitter pille at sluge, men nederlaget må give Køhlert en god portion svar.
Brøndby IF kom for alvor ned på jorden igen. Det svigende nederlag gjorde ondt, men udstillede med al tydelighed de svagheder et Brøndby-mandskab i fremgang stadig kæmper med. Forhåbentlig vil Tom Køhlert sammen med spillertruppen tage meget med fra blamagen, og komme styrkede tilbage. Om ikke andet viste søndagens topopgør, at der stadig er en del at arbejde med førend DBU igen kan sende ædelt metal til Vestegnen.
Første halvleg på niveau
Slutcifrene vidner om en ydmygelse, men det er nødvendigt at se kampen som en helhed. Det er let at forfalde til klicheen om, at alt sejlede og alle havde en dårlig dag. Det vil dog ingenlunde være sandt i dette tilfælde. Egentlig startede kampen som de to første Superliga-opgør; Brøndby som dominerende faktor, men uden egentligt bid. Forskellen på de to første sejre og weekendens nederlag ligger dels i en taktisk fejldisposition, dels i fraværet af enkeltmandspræstationer, men desværre også meget i rent og skært held.
Uden at forklejne holdets indsats over de to første kampe, har det i høj grad været stolpe ind for de blå/gule. Der har været klar fremgang at spore, men Fru Fortuna har smilet sødt til Vestegnens Drenge. Mod de babyblå heste var heldet imidlertid brugt op. Der var ingen halve chancer eller dødbolde der kunne komme et tamt angreb til undsætning, og i stedet var det udeholdet der var en smule heldige ved det første mål. Havde Brøndby scoret kampens første mål kunne det meget vel have blevet til tre yderligere point. Holdet spillede ikke en halvleg under niveau; de spillede som de har gjort hidtil i sæsonen. Desværre punkterede scoringen fuldstændigt holdet, og anden halvleg foregik næsten udelukkende på Randers’ præmisser.
Angrebets ufarlighed
Som tidligere nævnt er Brøndbys ineffektive angreb tidligere blevet reddet af stærke enkeltmandspræstationer eller en smule held. Begge dele var fraværende mod Randers, og angrebet viste desværre lige så lidt som tilfældet har været tidligere. En del af den manglende skarphed kan naturligvis tilskrives fraværet af den stærke svensker Alexander Farnerud, men problemerne stikker dybere.
Morten ”Duncan” Rasmussen, når han er i topform, en af ligaens mest målfarlige angribere. Desværre er han et stykke fra dén form, og Køhlerts manglende alternativer til de to forreste pladser sender ham i kamp alt for tidligt. Det var tydeligt, at ”Duncan” stadig var mærket af sin skade og egentlig ikke burde være startet inde. Samtidig spillede holdet absolut ikke på den stærke angribers spidskompetencer. Flere gange blev dybe stikninger sendt frem mod ham, og tvang ham ud i løbedueller mod Randers’ forsvarskæde; ikke just ”Duncans” fornemste disciplin.
Peter Madsen virker tæt på sin fysiske topform, så stikninger burde i højere grad være stilet på ham. Den langhårede 13’er ligner dog endnu ikke dén Madsen der i sin tid huserede i Brøndbys angreb. Han vælger aldrig den simple og oplagte mulighed, men gør tit spillet sværere end det behøver at være. Det bliver næsten altid til en dribling for meget, eller en lidt for smart aflevering; ting der er flotte når holdet vinder og spillet kører. Lige nu kører det ikke, og derfor burde han være mere direkte og sikker i sin boldomgang.
- Det værste var, at vi ingen chancer skabte, sagde Stefan Gislason til 442.dk efter kampen, og det havde anføreren ret i.
Midtbanen fejlcasted
Et farligt angreb har brug for en farlig midtbane, men hjemmeholdets var alt andet. Samuel Holmén har vist rigtigt gode takter på fløjen, men hver gang han bliver flyttet ind centralt falder svenskerens spil sammen. Holmén er dygtig i presspillet og en fighter af guds nåde. Han har god teknik og en fin forståelse for spillet, men han er ikke en offensiv boldfordeler som Martin Retov. Ivrige Holmén er aggressiv og nærgående i sit spil, men hans store radius og flyvske spillestil gør ham ufarlig som central spilstation. Han efterlod et tomrum på fløjen, og skabte et nyt i midten.
Da Holmén ikke kunne fylde sin rolle ud blev holdets balance skæv. Gislason blev tvunget for langt frem, og skulle agere både defensiv midtbane og spilfordeler. Det gav blottelser bagude og selvom den store islænding gang på gang forsøgte at brede spillet ud lykkedes det aldrig. Til dels fordi afleveringerne ikke altid lå perfekt, men i højere grad på grund af den totale mangel på mobilitet. Kasper Lorentzen og Jan Kristiansen rev sig næsten aldrig fri, og kun gode overlap af hhv. Thomas Rasmussen og Daniel Wass sikrede en vis form for offensivt element. Det er uhyggeligt svært at opbygge et angreb når holdet ikke løber og bevæger sig for hinanden.
Man of the Match
Når man taber 0-3 hjemme kan det være svært at påskønne individuelle præstationer. Eneste spiller der kommer over gennemsnittet er altid hårdtarbejdende Thomas Rasmussen. Den tidligere midtbanespiller var god fremad banen og udmærket i defensiven. Han var selv utroligt skuffet over holdets indsats, men til Brondby.com sagde han følgende:
- For os spillere handler det om at kigge indad efter i går. Man må sige at vi har fået armene ned og der er ingen tvivl om at denne kamp nok skal gøre os klogere. Vi skal se indad hver især, og finde frem til hvorfor vi svigtede i dag, for der er ingen der kan være indsatsen bekendt.
Formår Brøndby IF at gøre som Rasmussen siger, og lære af nederlaget, kan de blå/gule som nævnt indledningsvist komme stærkt igen. Hvis ikke, er holdet dømt til at begå samme fejl igen.
| 90min.dk karakterer | |
|---|---|
| T. Rasmussen | 2.6 |
| M. von Schlebrügge | 2.4 |
| J. Berthelsen | 2.4 |
| S. Andersen | 2.3 |
| S. Holmén | 2.1 |
| K. Lorentzen | 1.9 |
| S. Gislason | 1.5 |
| D. Wass | 1.4 |
| P. Madsen | 1.3 |
| M. Rasmussen | 0.9 |
| J. Kristiansen | 0.9 |
| J. Jönsson | ub |
| D. Williams | ub |
| T. Mikkelsen | ub |
| Gennemsnit: | 1.8 |
90min.dk’s karakterskala går fra nul til fem, hvor nul er den laveste og fem den højeste karakter. De samlede karakterer er et gennemsnit af redaktionens individuelle karaktergivning. En spiller skal have været aktiv i mindst 45 min. for at blive bedømt.
26 kommentarer til “Nederlaget gav svar”
Smid en kommentar
Du skal være logged ind for at skrive en kommentar.
5. august, 2008 kl. 08:26
Tjaaa.
Der er vel ikke så meget at sige yderligere. God og præcis gennemgang af kampen.
Synes måske det er lidt skræmmende at når vi mangler vores 2 nyerhvervelser, så går det i den grad i kage. Har vi så den brede trup vi bilder os ind vi har ?
Håber og tror på at vi kommer igen, men helt ærligt Haraldsson. Du kan da ikke mene at vi er stærkt besat i vores angreb. Tror sgu kun Sønderjydske har et ringere angreb end vores. Vores har ikke scoret en eneste gang i denne sæson. Det er helt uacceptabelt.
5. august, 2008 kl. 09:23
Syntes wass faldt igennem i anden halveg med et par uheldige defensive aktioner.
5. august, 2008 kl. 10:16
Måske dette var opvågningen vi har brug for!
Efter sejre i de to første kampe, troede alle (både spillere og debatører herinde) at vi var verdensmestre og guldet blot var en formalitet.
Kampen var mega ringe og viste med al tydelighed at angrebet mangler bid. 200% enig i betragtningen omkring Madsen og hans lidt for mange smarte træk, i stedet for nogle gange at vælge den simple, og effektive, løsning… Samtidig må det være tydeligt for Køhlert og resten af den sportslige ledelse af Holmens plads er højre midt. Så kunne Jan K. have spillet venstre og Lorentzen i midten, når nu Farnerud var skadet.
Men op på hesten igen, så nupper vi Horsens på lørdag
5. august, 2008 kl. 10:54
Vi kommer igen! Helt sikkert! Man kan sige at vi har et anderledes problem end de sidste sæsoner. Dengang var vores spillere skadet – langtidsskadet. Nu her er de bare ikke i form. Det er jo tydeligt at Madsen kun er næsten er der formmæssigt , og som I siger, at han får de bolde han skal have. Jan K. er slet kke i form, det samme er Duncan og Gisla heller ikke Og så er det svært at vinde kampe hver gang. Så istedet for skader har vi “kun” folk ude af form og ikke skader. Jon Jönsson ville også have brækket foden sidste år, nu er det “bare” en forskrækning. Så lad os se om ikke vi kommer stærkt igen. Specielt når alle kommer helt i gear… på lørdag
5. august, 2008 kl. 10:56
Pæn artikle du skriver, men du glatter lidt ud.
AAB, FCM, FCK, BRØNDBY & OB, hvem finder stabilitet først. Pointene flyver til hjøre og venstre her i starten.
meget afhænger af CL & Uefa Cup for de nævnte hold. OB er ude, det er også dem som ser stærkes ud pt.
FCM ryger ud i 2 rundte
Brøndby ryger i 3 rundte ( Undskyld )
FCK er hvis seedet i 3 rundte, så de har gode muligheder
AAB fik en god lodtrækning i CL ( jeg ønsker dem rigtig meget held & lykke )
Ja. Ja…. Der er også FCN. men de ender ikke i top 5. men de fik en super lodtrækning i uefa cuppen og kommer til 3 rundte FLOT…..
TIL DEN OPMÆRKSOMME BRØNDBY “MAND”
Brøndby har ikke råd til at ryge ud af 3 rundte…..hvorfor. ?
På Uefa´s liste over de samle point Brøndby har opnået i de sidste 5 år. Er Brøndby seedet i 1 & 2 rundet i år.
Når uefa cup sæsonen er slut, sletter man det 5 år, som var et godt Brøndby år, med over 7000 point. Det skal erstattes med de point Brøndby tjæner i år. Hvis det skal blive over 7000 point skal Brøndby overleve 3 rundte, hvis ikke. Bliver Brøndby useedet i 2 rundte næste gang Vi er med.
Derfor bliver Brøndby nød til at købe angriber….NU
5. august, 2008 kl. 12:03
Helt enig med holmand. Lorentzen har det overblik og kreativitet i sit spil som den offensive midt manglede mod randers og samtidigt manglede vi holmens energi ude på kanten, hvor han til tider også udfordrer sin direkte modstander.. dette gjorde/gør lorentzen eller jan K aldrig! de er for stationære i deres spil.. og så køb for helved en angriber.. der er mange muligheder. Ken Ilsø er for mig en spændene angriber og bedre end Peter madsen. ud med Peter Madsen ind med Ken Ilsø. og så ind med en rigtig kvalitets angriber. er ligeglad om han slår alle transfer rekorder eller han koster intet. bare han scorer kasser og er uforudsigelig i sit spil ligesom farnerud så vi har flere strenge at spille på.. Derfor f.eks. United er så gode. de har ronaldo, rooney, tevez som kan lave noget på egen hånd. dette skal vi satme også ha’ for at blive et rigtig stor hold igen. ligesom dengang med laudrup hvor vi havde, Kahlenberg, elmander, Kamper(med sin hurtighed), Lorentzen(i storform var han en af de bedste i SAS ligaen).
5. august, 2008 kl. 12:03
@ holmand
Er din kommentar om, at alle troede på guld efter de to første kampe = overdrivelse fremmer forståelsen.
Har selv flere gange peget på at det kun havde spillet to kampe og at spillet ikke har været prangende (måske lidt pinligt imod B36). Læste et sted at ingen af vores angribere ikke har scoret siden 16.marts. Har ikke selv tjekket det, men hvis det er rigtigt så SKAL der købes ind NU.
Herminator du bevæger dig ud på tynd is når du mener at vi har et super angreb. Nu har vi ikke set noget rigtigt stort fra Duncan i snart 2 år (bortset fra en kort opblomstring). Hvor længe skal vi gamble og satse på ham som fast mand i angrebet. Hvad med hans attitude, kan man acceptere det fra en fedladen og doven fyr som Duncan (og sagen med spilleriet). Burde han ikke være lidt ydmyg? Er det ikke på tide at man får en alvorlig snak med ham og hjælper det ikke, så send ham lang pokker i vold….
5. august, 2008 kl. 12:30
Ups beklager tyrkfejl ol.
Ser endvidere at Kato scorede midt i maj måned….. men han er jo væk nu. Så journalisten har nok ment de “nuværende angribere” i artiklen (BT/EB/onside eller hvor pokker det nu var)
)
5. august, 2008 kl. 14:27
@Gordon
Jeg tror såmænd vi er ret enige. Min pointe var bare (med overdrivelse) at flertallet herinde har været pænt oppe og køre over sæsonstarten, selvom den ikke har været super imponeret. Og man bliver som bekendt ikke mestre fordi man vinder sæsonens første to kampe…
Og nu hvor vi har tabt en kamp (javist stort til Randers!), så er fanden løs! Pointen er at mange er meget sort/hvide;
To kampe vundet = “vi bliver mestre, AB er gud”
En kamp tabt = “vi bliver ingenting, og AB må tages sig sammen”
5. august, 2008 kl. 15:08
Synes folk glemmer at vores trup er faktisk ret bred. En Howard på bænken havde været dejlig, en Ericsson havde været i start opstillingen på offensiv midt havde han været klar. De er vel nok de to anden valg på de to pladser vi manglede folk på i søndags, og de er bestemt ikke ringe. Bare surt at bøde første og andet valget på to centrale pladser er skadet på samme tid.
I angrebet synes jeg Katongo manglede. En ny angriber vil fylde det hul han efterlader. Når det så er sagt kan man godt forvente mere af spillere der var på banen, det var en helt igennem elendig indsats.
5. august, 2008 kl. 15:20
Enig med holman og Egil.
5. august, 2008 kl. 16:37
@ Egil
Helt enig. Det var særdeles uheldigt at vi havde vores to bedste offensive midtbane folk skadet, samt vores 2. og 3. valg til centerforsvaret var/blev skadet.
Jeg mener dog Bertelsen gjorde det fornuftigt og Lorentzen ville have været en god løsning på den offensive midt.
Jeg må tilskrive mig koret der råber på en ny angriber. Jeg tror på at Duncan kan komme op på sidste sæsons niveau (da han ikke var skadet), men Madsen er altså langt fra god nok p.t. Glæder mig til at se Agger tilbage, men igen ikke en mand man rigtigt kan regne med i denne sæson. Ærgeligt hvis Skoubo ryger til Utrecht, han ville være en god mand for os. Jeg har dog stor tillid til vores sportslige ledelse, og tror at de nok skal få hentet den rigtige mand.
5. august, 2008 kl. 17:05
@kewell
Så lige at Skoubo har indgået kontrakt.
Personligt passer det mig fint. Er endvidere lidt utryg ved at to af vores nyindkøb allerede døjer med småskader og Jan er langt fra toppen.
Kære AB. Er du ikke så venlig at købe en angriber som IKKE har en længere skadeshistorie bag sig. Ønsker sådan at vi havde bare en enkelt spiller oppe foran, som kan stå imod lidt af hvert…….. og så glæder jeg mig enormt til at få Kent til klubben som forhåbentlig rydder det sidste op i truppen og sætter sig igennem over for ledelsen. Tom er for slap!
5. august, 2008 kl. 17:41
Fin analyse og enig i karaktergivningen.
Peter Madsen arbejdede ok for tingene, men lignede ikke en angriber der troede at han kunne score. Duncan satte ikke en fod rigtigt.
Da spillet ikke kørte for Jan K., så blev det også svært for Wass.
5. august, 2008 kl. 17:59
På baggrund af Randerskampen synes jeg snakken om vores angreb (eller mangel på samme) er fuldstændigt forfejlet. Vi spiller en elendig kamp. Og så er jeg ligeglad med at vi spillede lige op med Randers i første halvleg. De spillede lige så elendigt i en første halvleg der mest af alt mindede om en midterkamp i 2. division.
Og når vi spiller så dårligt, tror jeg ikke det havde gjort den mindste forskel, hvem vi havde i angrebet – vi skabte ikke en eneste chance!
Måden vi spiller kampen mod Randers på bekymrer mig allermest, for hvordan kan vi lade os neutralisere på den måde af et forsvar styret af Ralf Pedersen???
Vi mangler fantasi og ideer i vores spil – og det gør jeg måske også i min kommentar, når jeg ikke kan se Ralf P. som årsagen til vores problemer.
Derfor mener jeg også det er langt vigtigere at vi får holdet til at fungere – så skal sejrene og målene nok komme. Den dag hvor vi køber en angriber der ene mand laver 28 sæsonkasser og vinder mesterskabet for os, kommer aldrig!
5. august, 2008 kl. 18:03
Rigtigt ærgerligt, at Kent først kommer til nytår. Så mange gode spillere kan ikke spille så dårligt så længe, og jeg syntes vi ser en del taktiske fadæser fra Hr. Køhlert! Samtidig mener jeg det er utilgiveligt at sælge Katongo inden der er en ny på plads. Fint med mig hvis det bliver Bernburg, bare ikke fedt at han så ikke kan spille der hvor der skal scores på de chancer man får, nemlig Uefa´en.
Iøvrigt ser jeg Williams som den direkte afløser for Katongo, og jeg begriber ikke hvordan Madsen og Duncan kan starte inde samtidig.
Er der nogen status på Martin Ericsson? Han har før kunne sætte den ind når det kneb for angriberne, og er vel egentligt, sammen med Williams, den farligste duo pt.!?
5. august, 2008 kl. 18:17
jeg er enig i at jan k. duncan og lorentzen. vi manglede også og en angriber det tør afslutte. dem har vi ingen af.
5. august, 2008 kl. 18:23
Ja Williams har vist mere i det sidste halve år i bif end både duncan og madsen. Han viste igen i søndags at han kommer frem til mere end de to hatte mænd jeg før omtalte.
Ufatteligt at Tom endnu ikke kan se de store problemer der kommer, når holmen er på den offensive midt og når vores angribere ikke har hurtigheden.
Den mand kan INTET taktisk. Intet der kan vinde kampene for os.
5. august, 2008 kl. 18:32
@ svekas
Helt korrekt at en angriber ikke kan klare en hel kamp (eller sæson) alene når resten af holdet spiller direkte elendigt- men synes generelt angriberne har været det svageste led for brøndby, også i de kampe vi har vundet..
5. august, 2008 kl. 18:33
Jeg er stort set enig med dig Svekas. Det var ikke angrebet der var dårligt. Det var hele holdet.
Randers-forsvaret med Ralf Pedersen som kaptajn er et solidt forsvar, som kæmber r*ven ud af bukserne. Så længe de ikke spiller overfor et angreb der spiller hurtigt, kan de sagtens holde modstanderne fra fadet. Og det er vores problem. Der er ikke noget fart i vores spil. Vi havde det samme problem imod B36, AaB og FCN indtil Lorentzen scorede på et drop. Der er ikke noget tempo. Når en spiller modtager en bold holder han på den i 5 sekunder før han spiller den videre. Med det spil åbner man aldrig et forsvar.
Man kan sagtens tale med Randers-forsvaret, hvis man får noget tempo ind i spillet, med bl.a. nogle førstegangsafleveringer, men det gjorde vi ikke én eneste gang i søndags. Eller de foregående kampe.
Vores problem er ikke spillerne. Det er Køhlert og trænerstaben, som ikke formår at træne holdet i hurtigt spil, og ikke formår at udnytte spillerne ordentlig. Efter den første kamp mod B36 burde Køhlert havde set, at Holmen ikke skal spille offensiv midt. Hvis han ikke kan magte positionen imod B36, kan han sandelig ikke gøre det imod Randers eller nogen anden SAS-liga klub.
5. august, 2008 kl. 18:38
Undskyld, men hvad er det i ser i Williams? Det eneste han kan er at være nogenlunde hurtig og at han godt kan lide at afslutte fra alle positioner. Selv når vinklen til målet er under 5 grader vil han gerne skyde.
Hvad er det Williams har lavet i kampene der gør ham så god? Jeg kan huske en situation i søndags, hvor det var lidt farligt omkring ham. Det var der hvor det hele endte i klumpspil, men hvor jeg tror, at han faktisk lavede frispark først. Der var potentiale i Williams for et par år siden, men han har ikke udviklet sig siden. I hvert fald ikke særlig meget.
5. august, 2008 kl. 19:32
pstudio
Hvis vi ikk skyder scorer vi jo ikke? – det bare noget jeg lige sad og tænkte over.. hehe
ej jeg har fidus til DW , nu når vi ikk har den angriber vi snakker om ! han skal nok få banket den ind i horsens – det tror jeg virkelig (;
Håber vi kommer mange og bakker drengene op ,,. gør jeg !
5. august, 2008 kl. 20:45
Med hensyn til David Williams kan jeg godt følge dem der siger, at han har nogle mangler i sit spil. Det mener jeg også personligt han har. Han er dog efter min mening vores bedste angriber p.t. Han har en voldsom drive i sit spil, og afslutter som flere også er inde på på næsten alt. Han sparker dog forholdsvist godt, og en hurtig, meget aggressiv og afslutningsivrig angriber, er egentligt noget vi godt kunne bruge i et, i øjeblikket, alt for tamt angreb. Han mangler noget teknisk og hans afslutninger er ikke altid så præcise, men man skal også huske på, at tillid er noget af det mest vigtige for en angriber, og David Williams er den angriber der har fået mindst tillid i form af kampe fra start af vores angribere. Så længe Tom Køhlert ikke råder over andre angribere, mener jeg at vi skylder David Williams flere kampe fra start. Duncan og Madsen har ikke slået til i de seneste 5 kampe, hvor de har fået en hel del minutter, og har gennem deres spil, ikke spillet sig til en fast plads. Duncan og Williams kunne godt udgøre en farlig duo. Det kræver dog at de får nogle kampe sammen fra start sammen.
6. august, 2008 kl. 09:27
Hvis han kan få debut på det Australske landshold, må der jo være noget i ham. En masse tillid od spilletid, så skal han nok slå dem i kassen. Problemet er måske bare, at vi ikke har tid til indkøringsfaser lige nu. På den anden side, så kan det vel ikke være værre end de to andre…!
6. august, 2008 kl. 13:14
pstudio : williams er da bedre end nicolaj agger ? jeg kan da heller ikke se hvad du ser i ham ?
7. august, 2008 kl. 13:36
Generelt meget enig med de fleste herinde.
Synes hovedårsagen til nederlaget skal findes hos trænerstaben. Ikke angriberne, som nok var problemet i foråret. Der klagede vi jo netop over, at Ericson / Katongo var for meget hængende angriber der ikke var i boksen og kunne score mål. Det har vi med Duncan, og hans opgave er bare at være i boksen og sætte indlæggene ind. Ikke arbejde defensivt, dem har vi massere af. Og derfor synes jeg ikke kritikken af angriberne er helt fair, omend det ikke var en pragtkamp for Duncan / Madsen, var de ikke så håbløse som de fleste har ment.
Duncan har det med at falde ud af kampen, men i boksen er det nok kun Djiby Fall der er mere farlig. Madsen er vel egentligt en ok superliga angriber, som bare har haft det svært i BIF’s spilsystem. Var han i topform i foråret havde han gjort en god figur tror jeg.
De mest elendige i kampen synes jeg var: 1) Wass, han er helt forfærdeligt defensivt. Offensivt er han acceptabelt, men overvurderet.
2) Lorentzen / Jan K. De gav intet. Ingen indlæg. Ingen kreativitet, ingen ting. Og som 3 vil jeg sige resten af holdet.
Men som sagt er hovedproblemet spilsystemet, og Tom Køhlnert virker utroligt inkompetent, når han ikke kan få så gode spillere til at spille nogenlunde sammen bare. På papiret synes jeg det er sas ligaens bedste midtbane, men de spiller som den dårligste næsten. Og som de fleste er inde på, hvad laver Holmen på den offensive centrale midtbane? Han har intet at lave der. Samtidig kan Lorentzen intet på kanten, alt for langsom, og virkede iøvrigt også sløv med mange dårlige førsteberøringer, men jeg tror han vil kunne gøre det bedre centralt (han kan ikke være dårligere end på kanten), så det er da værd at give det et forsøg. Specielt når Holmen er bedre på kanten.
Og ja jeg er måske bagklog, men helt ærligt, så sad jeg og tænkte ovenstående før kampen startede. Personligt kan jeg ikke vente til Kent Nielsen træder til.